Przejdź do treści
Strona główna
GoWork
CAPTCHA
5 + 12 =
Rozwiąż proszę powyższe zadanie matematyczne i wprowadź wynik.
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.

Główna nawigacja

  • FORUM PRACODAWCÓW
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Linki
  • Strona główna
Menu konta użytkownika
  • Zaloguj

Ścieżka nawigacyjna

  1. Strona główna

zarządzanie reputacją

Przez Admin, 25 Sierpień, 2024
gowork-kolo-zamachowe

Samonakręcające się koło zamachowe GoWork: Jak negatywne opinie i mechanizmy powiadomień napędzają ruch na stronie

Poddajmy analizie wielki sukces GoWork który zyskał znaczącą popularność w Polsce dzięki swojej zakładce „opinie o pracodawcach,” czyli forum przyciągającego ogromną rzesze użytkowników. Model biznesowy tej platformy nie tylko opiera się na generowaniu ruchu, ale również na zjawisku, które można porównać do samonakręcającego się koła zamachowego. Energia tego mechanizmu pochodzi od użytkowników aktywnie uczestniczących w gorących dyskusjach, które są zasilane przede wszystkim negatywnymi opiniami.

Tagi

  • opinie o pracodawcach
  • GoWork
  • koło zamachowe
  • negatywne opinie
  • system powiadomień
  • ruch na stronie
  • zaangażowanie użytkowników
  • monetyzacja
  • reklamy online
  • model biznesowy
  • Cyberstalking
  • zarządzanie reputacją
  • gorące dyskusje
  • targetowanie reklam
  • marketing internetowy.
Przez Admin, 24 Sierpień, 2024
profil-opinie-o-pracodawcy

Dlaczego znane wyszukiwarki internetowe nie wprowadzają zakładki „opinie o pracodawcy” na profilach firm i mapach?

W tym artykule zastanowimy się, dlaczego internetowi potentaci nie wprowadzają zakładki „opinie o pracodawcy”… 

Tagi

  • opinie o pracodawcach
  • Reputacja online
  • model biznesowy
  • zarządzanie reputacją
  • GoWork
  • negatywne opinie
  • Cyberstalking
  • moderacja treści
  • reklama internetowa
  • kampanie reklamowe
  • rynek pracy
  • ochrona wizerunku
  • opinie pracownicze
Przez Admin, 21 Sierpień, 2024
przeszłość i teraźniejszość

Dlaczego GoWork Priorytetyzuje Stare i Kontrowersyjne Wpisy oraz Jakie Ma To Konsekwencje Dla Firm i Dla Samego Serwisu

GoWork jest jednym z najpopularniejszych serwisów opinii pracowniczych w Polsce. Często stanowi pierwsze źródło informacji dla osób poszukujących pracy w danej firmie. Niemniej jednak, specyficzne mechanizmy działania serwisu, w tym priorytetyzowanie starych, kontrowersyjnych lub hejterskich wpisów, budzą wiele pytań. Dlaczego GoWork decyduje się na umieszczanie takich treści na pierwszej stronie profilu firmy? Jakie są tego korzyści i zagrożenia zarówno dla GoWork, jak i dla firm, które stają się celem niezweryfikowanych zarzutów?

Tagi

  • GoWork
  • opinie pracownicze
  • kontrowersyjne wpisy
  • zarządzanie wizerunkiem
  • regulamin GoWork
  • moderacja treści
  • krytyka firm
  • serwis opinii
  • konsekwencje wizerunkowe
  • rekrutacja
  • rotacja pracowników
  • Zarządzanie kryzysowe
  • odpowiedzialność za treści
  • zarządzanie reputacją
  • negatywne opinie
  • płatne usługi GoWork
  • analiza regulaminu
  • ochrona wizerunku firm
  • przestarzałe opinie
  • marketing internetowy.
Przez Admin, 15 Styczeń, 2024
Cyberstalking i Jego Wpływ na Wizerunek Firm

GoWork: W Obliczu Cyberstalkingu i Jego Wpływu na Wizerunek Firm

W erze cyfrowej, gdzie opinie mogą być swobodnie wyrażane online, pojawia się palący problem cyberstalkingu – obsesyjnego śledzenia i nękania w sieci. GoWork, platforma agregująca opinie o pracodawcach, znalazła się w centrum debaty ze względu na brak efektywnej weryfikacji i kontroli nad treściami publikowanymi przez użytkowników. To wyzwanie znajduje odzwierciedlenie w doświadczeniach znanych osobistości – aktorów, muzyków, polityków – którzy codziennie mierzą się z podobnymi wyzwaniami w przestrzeni publicznej.

Tagi

  • Cyberstalking
  • GoWork
  • recenzje pracodawców
  • opinie online
  • zarządzanie reputacją
  • negatywne opinie
  • psychologia mediów społecznościowych
  • koszty rekrutacji
  • prawo internetowe
  • moderacja treści
Przez Admin, 7 Styczeń, 2024
nie-wdawaj-sie-w-dyskusje-z-hejterem

Nie poddawaj się i walcz: Graj w pomidor na GoWork

Portale takie jak GoWork stają się coraz bardziej wpływowe w świecie biznesu, oferując pracownikom platformę do dzielenia się opiniami na temat ich pracodawców. Jednak nie wszystkie z tych opinii są pozytywne, bywa nawet tak, że gdy firma trafi na hejtera profil firmy zamienia się w "drogę krzyżową". Oto kilka strategii, które pomogą Ci skutecznie zarządzać negatywnymi opiniami na GoWork, nie wdając się w bezowocne dyskusje.

Tagi

  • GoWork
  • zarządzanie opiniami
  • strategie biznesowe
  • unikanie konfliktów
  • budowanie wizerunku
  • autentyczność w biznesie
  • pozytywna komunikacja
  • zarządzanie reputacją
  • negatywne komentarze
  • hejt w internecie
  • pozytywne opinie
  • zarządzanie kryzysem
  • konstruktywny dialog
  • równowaga w biznesie
  • radzenie sobie z krytyką.
zarządzanie reputacją
CAPTCHA
2 + 5 =
Rozwiąż proszę powyższe zadanie matematyczne i wprowadź wynik.
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.

Aktywne tematy na forum

  • Z życia pracodawcy…
  • Czy warto uczestniczyć w dyskusji na GoWork z niezadowolonym pracownikiem?
  • Prawne aspekty fałszywych recenzji
  • Zarządzanie reputacją w dobie internetu: Jak chronić firmę przed krzywdzącymi opiniami?
Więcej

Ostatnio dodana zawartość

  • Gdzie podziała się kultura i szacunek do rozmówcy?
    4 hours 53 minutes ago
  • Cień, Persona i Internet: Jak Carl Jung pomógłby nam poradzić sobie z toksycznymi opiniami w sieci?
    3 weeks ago
  • Jak ważny jest szacunek w dyskusji?
    3 weeks ago
  • Zabójstwo lekarza w Krakowie – tragedia, która zmusza do refleksji
    3 weeks ago
  • Kontakt
    4 weeks ago
  • Regulamin
    4 weeks ago
  • Linki
    1 month ago
  • Nie wszyscy muszą cię lubić – książka, która daje oddech w świecie oceniania
    1 month 1 week ago
  • Milczenie, które zabija – o konformizmie, niesprawiedliwości i hejcie w sieci
    2 months ago
  • Prawne aspekty opinii o pracodawcach w internecie: wywiad z mecenasem Bartoszem Grasiem
    2 months 1 week ago
  • Kultura pracy w Danii i Holandii – szacunek, serdeczność i efektywność jako fundamenty sukcesu zawodowego
    2 months 1 week ago
  • Transparentność i relacje w miejscu pracy kluczowe dla kandydatów
    2 months 3 weeks ago
Kanał RSS

GoWork.info.pl - Kochaj bliźniego swego jak siebie samego

  • Forum Pracodawców
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka Prywatności
  • Linki